Hur vet man..

När jag kommer hem i dag så skall jag nog börja packa min lilla väska som skall med och plocka ner alla papper osv .. känns som att det kanske borde göras ;)

Igår kväll så Släppte slemproppen, om det var hela eller en bit av den vetetusan ? Hur skall jag veta hur mkt som kommer huuu?? Jag har ingen aning..
Men ingenting annat har iaf hänt sedan dess, inga värkar eller dyl , men den kan ju som sagt släppa 1-7 dar innan eller i vissa fall veckor innan..

Men men bara att vänta ut lillen nu då :)

Annars mår jag prima ballerina förutom att det är tungt as hell och man är trötter, men vadå man har ju nått att se framemot iaf :)


Hoppas ni får en underbar dag i solen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto