Kramper

Har en sådan sjuk kramp  i vänster ben konstant , åhh det är så himla irriterande och gör fruktansvärt ont..
vad kan man göra åt det , mja stretcha och värme typ , men ingenting hjälper ju :/
Är måttligt less, vill bara att tiden skall gå snabbare nu ..suck
jaja jag vet gnäll gnäll , men det får jag tusan lov att göra ;)

Jag vill även att det skall bli tisdag nu så jag får höra vad barnmorskan har att säga om lillbebis som ligger knasigt fel, om det blir ultraljud och vändningsförsök eller hur vi skall göra..
jag vill inte bara sitta och vänta på att något KANSKE händer..

Tips på att fördriva tid Ja tack!?


Postat av: Evelina

Tack sötis! Hoppas allt är bra med dig och bebben! :)

Massor av kramar /E

2011-03-09 @ 14:24:25
URL: http://eveangelina.blogspot.com
Postat av: cicci

jag vill starta en butik som har kläder i den prisklass som H&M samt Gina tricot har, lite hm över det helt enkelt fast kanske några skor också ev en inriktning på festklänningar. :)

2011-03-10 @ 13:30:59
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto