Måndag

Helgen har bjudit på besök av karlns bror som är hemma från irland och vi var även ute och åt i lördags , vilket var riktigt uppskattat tills dom drog igång någon konsert vid 21 tiden och det blir vilt i magen för allt högt ljud , så då åkte vi bara hem :)

Annars har det vart rätt lungt och skönt , dock känner jag att det börjar bli jobbigare och jobbigare att röra på sig nu och det gör ont som tusan då bebis trycker neråt nått så hemskt så i helgen har jag mest bara gått runt och haltat pga av att jag haft så ont i ena höften :/

Men Men måndag i dag och solen skiner ute och jag skall iväg och få naglarna fixade av Söta Hillevi som precis fått klartecken att börja göra nails :)
Blir inga långa naglar nu eftersom det bara kommer vara ivägen sedan men en uppfräscning av dem iaf, eftersom jag har världens fulaste naglar nu .






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto