Naglar

Igår var jag och fick mina naglar fixade och fina :)

Jag gjorde mina på Nail Design School här i Umeå. De har olika priser beroende på vem man går till.

Elev tar 250kr. Nyutbildade tar 550kr och de som jobbat längre tar runt 700kr.





Sedan när jag skulle hem dock så fick jag världens förvärkar , huvva säger jag , och värre blir det ju , sjukt ont gjorde dom iaf :/

Men men Barnmorskan nästa i morgon eftermiddag .

Hoppas ni får en bra dag i solen :)



Postat av: Nathalie

Vad gick naglarna på? Jag vill också göra dom på naildesign..

2011-03-29 @ 14:45:16
Postat av: Livia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 23:29:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto