Nervös

Eftersom jag är sjukt nervös nu och inte alls vill vara ensammen hemma så for jag och en tjejkompis iväg och inhandlade lite små prylar till bb väskan som NU är klar och bara står och väntar , fick även med mig ett par sköna byxor, linne, 2 amnings bhar och lite hipsterns osv :)

Jag gillade verkligen inte värkarna jag hade igårkväll usch de var riktigt intensiva och jag tyckte att de aldrig riktigt ville släppa utan bara ökade gradvis hela tiden..

Behöver jag säga att jag är måttligt nervös nu eftersom jag har ont i ryggen , stramar ut i ljumskarna och en sådan sjuk mol/mensvärk typ..

Ja feel free att gissa datum för när bebis kommer :=)

Postat av: Carina

Hej Catharina!

Klart det måste bli i morgon fredag som bäbis kommer...är ju "mormors" födelsedag. =)



Kram och Lycka till!

2011-03-31 @ 15:58:51
Postat av: Linn

Hej catharina !



Jag tror bebisen kommer på sönda eller måndag :)



Lycka till !! =)

2011-04-01 @ 18:44:22
URL: http://aahlinn.blogg.se/
Postat av: pernilla

Jag tror du kommer få bäbis den 7 april :)

2011-04-02 @ 11:23:00
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto