Utveckling 1mån



Längesedan sist nu , tänkte jag skulle uppdatera lite ;)
dagarna går hur bra som helst numera , men nätterna är fortfarande lite halvdryga , får hoppas att det vänder snart och att lillen börjar sova lite mer bara , han har sin skrikiga period kring 22 tiden fram till 01 typ..

men men annars så börjar man se att han utvecklas så himla mycket från dag till dag ,
Han kan tex nu ,
*Ligga på mage och hålla huvudet uppe
*Han vill helst av allt inte alls ligga i famnen längre utan hoppar och står istället
*Han jollrar och försöker göra små söta konstiga ljud hela tiden
*Han tycker om att ligga och leka i babygymet
*Han verkar ha förstått att han faktiskt har händer ;)
*Han kan vända sig från sida till sida, så dröjer nog inte länge innan han rullar runt till mage
och stark som tusan är han oxå..
Och nu växer han som tusan så nu har vi strl 68 på kläderna :)

Ja och igår så blev han 1 månad gammal och han väger nu lite över 5000g ;)

Annars så är det bara fin fint med mig , försöker att vara ute så mkt som det bara går nu och traskar med barnvagnen varjedag , streckan mellan marieberg och centrum är en bra grej det :P

Nä nu vaknar lillskrutten här så ha en underbar dag i solen ♥










Och en på mig för att visa att jag lever :P



Postat av: hillevi

Åh vilka ögon han har! Kul att man ser mer av dem nu. Vill gärna träffa er nån dag snart :-)

2011-05-30 @ 23:11:53
URL: http://hillevielvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är riktigt söt. Men viss är ha stor för att vara en månad? Jag har ingen koll så måste fråga haha :). 73 dagar kvar tills min bebis kommer, längtan är outhärdlig :D. Kram

2011-06-01 @ 16:31:57
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Mia

Har du testat spädbarnsmassage? Tänkte om han är ledsen så pass länge på kvällarna så kan det hjälpa mot ont i magen :)

2011-06-02 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto