Barnmat/Matlagning

Så det var den förmiddagen , älsklingen som är hostig ligger och sussar och jag har passat på att laga massor med barnmat och lunch till mig själv , kanske karln kan komma hem på lunch .. hmm vem vet :P

Iaf så gjorde jag ..
- Pure på bär till efterätt och gröten, hallon,björnbär,jordgubbar och blåbär.
- Köttfärssås och spagetti med morot krossade tomater och timjan & oregano samt lite vitlök.
- en pure/mos kompot på blomkål,ärtor,morot,och lite persilja.
- gryta på lök,tomater, squash,persilja och morötter och lövbiff
-Lax,torsk,morötter,paprika,potatis,dill och palsternacka

... ja jag skulle kunna hålla på i evigheter att laga barnmat , :P

Nä dags för lunch , för min del iaf :)



'






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto