Todays task..

Igår var hela familjen på besök , myste bebis, shoppade lite och handlade go mat som sedan syrran och emil kom på besök och käkade, drack årets glögg och åt pepparkakor MUMS :-)

Jätte bra nu när min mamma är sjukskriven så då får jag lite mer tid att umgås med henne nu i 3 veckors tid :)
så jag tänkte att jag sulle packa bebis och mig själv och åka ner till till dem.

Annars i dag har Neo och jag bara myst och gosat och lekt, och gjort ett försök till att rensa hans garderob på kläder, så ja ALLT rök , och packade upp istället kläder i lite varmare stuk nu i strl 80-86 :-)
Mammas stora kille :-)

Så nu blir det snart till att försöka komma på nån middag och mysa med pappsen .






Nån gillade att sova på mage :-)


Postat av: Anonym

vilken sötnos!

2011-11-17 @ 12:55:30
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto