Att man orkar..

Varför skall man angagera sig i folk överhuvudtaget när man enbart kan sköta sitt eget..
att man aldrig lär sig, man blir bara besviken och less och irriterad..
det är bortförklaringar, man glömmer bort heelt plötsligt eller så skiter man bara i det..

Ja nä jag skall nog sluta att ens angagera mig i folks liv numera , vänskap och mycket mer handlar om att ge och ta ellerhur!?

Får väl se hur det går med det då jag brukar vara duktig på att inte vilja släppa taget.. men men..

Vad är det man brukar säga..
Den bästa spegeln är en gammal vän..

....

En vän är den som känner dig som du är, förstår var du har varit, accepterar vad du har blivit, och ändå, varsamt låter dig växa.

Postat av: JohannaJiglund

tack snälla! Jag tappar också sjukt mkt hår men jag har så tjockt. Men redken schampoobalsam och schesuja (hur det nu stavas) spraybalsam rekommenderar jag starkt!

2011-10-02 @ 11:23:33
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto