Bvc och vaccination

var även på Bvc i tisdags på läkarundersökning och vaccination av lillgubben , han väger numera
9030g och är 70cm lång :-) min lilla stora kille bara växer och växer:)

De tyckte han var relatift tidig med allt, mja det håller jag väl kanske inte helt med om , men 2 veckors övertid i magen så hinner dom bli stora :-).

vaccinationen gick bara fint , trodde jag.. han mådde bra hela dagen och mamma kom även och hälsade på , men så fort hon klev utanför dörren vid 20 tiden så låg han i min famn ca 1,5 timma o var kavlugn och somnade sedan , vaknade igen efter 20 min med skyhög feber och skrek som aldrig förr, var dock ganska glad fram till 00.20 fortfarande med feber trots alvedon osv , somnade av igen stackaren och dan därpå hade han ocå feber , men nu är det bra igen och han är pigg som en lärka och glad som aldrig förr :)

tur att det är länge nu tills nästa vaccination :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto