Faser i livet

Det har varit minst sagt en jobbig vecka måste jag säga..
jag vet inte vad det är eller vad neo har kommit i i för fas , men den är då jobbigare än de första veckorna var med honom , och samtidigt blir man så ledsen som mamma för han är helt otröstlig och grinig och irriterad mest hela tiden, nu har jag dock sett en liiiten förbättring så jag hoppas att det bara är nått som kommer och GÅR..

De brukar ju säga att de olika faserna kommer vid 5, 8, 12, 19, 26, 37 och 46 veckors ålder.

Men iaf så igår hade vi en bra dag , och man märkte bara av det lite emma och hilda och lilla ebbe kom och hälsade på och vi hade en tjejkväll med räkor och massa gott och lite vin och ostar, Mums :=)

Så det var en riktigt trevlig kväll allt som allt :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto