Helgen som var ..

Ojj har helt glömt bort att skriva här, inte alltid det lockar men ibland så ;)

Födelsedagen i helgen var kaonon bra verkligen :P
Började med att vi åkte ner till mina föräldrar och hälsade på en snabbvisit och lämnade min lilla ängel som spenderade hela helgen där hos mormor .

Och vi begav oss vidare in till umeå igen för att äta middag på Rex som förövrigt blivit jäkligt bra och efter det blev det bio , contagion , dock borde dom gjort det som en dokumentär ist så inte så värd att se på bio men men och jag var as trött och höll på somna haha:-) så när vi kom hem drog jag på mig min mysiga present



men men lördag och vi hade middag knytis hemma hos oss med massor av vänner , riktigt skojjigt och gött .

så tack  Emil Christian Emma ,Isabelle Hilda , krille, Petter Alexander och Micke och anki .













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto