Högt flygande planer..

Någon sa till mig för nån helg sedan att sätt inga höga förväntingar.. ääsch tyckte jag vadå det är ju redan planerat och klart..

Mjodu.. någon hade ju rätt likt förbaskat..

Jag blir så less, man engagerar sig och donar och till sist skiter sig allt...
ja jag borde väl vara van och ta det med en klackspark numera eftersom det finns ruttna människor..

Man lever inte samma liv som man gjorde förut och det är jag glad för , men andra verkar inte förstå..
tur man har världens underbaraste son , man glömmer lätt allt dåligt så fort man bara tittar på honom.

Annars har jag bara haft en bra dag med lillplutten och en killkompis som jag träffade för luch och det var ju trevligt, men då neo har blivit aningen klå fingrig och snabb så slutade det med en latte i golvet och över hela mig och honom haha..

tur man lär sig och inser sina misstag ;)

Nu blir det dock sängen för mig.



Postat av: Cicci

trevligt att se både dig och marielle här om dagen :)

bor du kvar på mariedahl? :)

2011-10-06 @ 10:35:21
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: Johan

Han var snabb som satan!

2011-10-17 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto