Lagad eller köpt?

Är så glad att min lilla skrutt äter så himla bra , känns kan jag lova , huvva mina armar går snart av..
skall skriva ihop lite senare vad han lärt sig numera och kan , det går ju så himla fort allt ändras på bara 1 vecka lr några dagar så vips.. och nu är han ju 6 månader så :)

Älskar gröten på mornarna och lunchen består i någon form av lagad mat, han äter ca 1 burk barnmat, fast jag försöker att laga och frysa in men inte alltid man har tid /ork eller hinner, men nu blir det andra bullar då jag fick en sjujäkla mixer /matberedare av pappsen & maria , kanon bra :-)

Lagar ni egen barnmat eller köper ni?

mariekex och krokisar är jätte gott att knapra på nu och det låter ju så härligt nu när han har fått tänder oxå :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto