Snart..


Nu märken man att det börjar gå mot vintern , man får skrapa rutorna på bilen , byta till vinterdäck och kallt som tusan på kvällarna och nätterna med frost..

neo bara växer och växer.. jag undrar vad han väger och hur lång han är nu.. hmm
skall på Bvc på tisdag och vaccinera honom igen , dock aningen sent typ bara 1 månad.. hm de är knasiga där..
dåligt med kontroller tycker jag!

Han bli ju iaf hela 6 månader nu snart =)




Min lilla sötnos ♥

Han äter numera vanlig mat,  lunch,mellis, middag och kvällsgröt :=) samt att vi ger nästan ingen ersättning längre utan kör enbart med välling då han står sig bra mkt bättre på det och håller sig mätt.

tiden bara svischar förbi.. ojj..

Och JO, nu har Neo 2 söta tänder i neder käken hehe små risgryn :P

iaf så gjorde jag en liten grej på armen i fredags hehe eller ja kanske inte så liten men fin blev den :)



Bättre bild kommer då den är färdig läkt och klar :)

Nu sitter jag bara och längtar tills på fredag då jag och min underbara karl skall ta in på hotell och mormor skall få vara barnvakt hela helgen , och vi skall bara mysa och ha skoj eftersom jag fyller år :P

nä nu skall jag försöka att få i mig lite mat och sedan åka till syrran och fika :=)

Postat av: Nina Johansson

Vad stor han blivit, och redan 2 tänder :). Fin tatto, skulle med vilja göra än men vete fasen om jag vågar. Men va fasen har man klämt ut en unge ska man inte vara rädd för smärta tycker man ju haha. Men jag är så kass, hade tänkt att göra hennes fina bebis fot men har inte fått den på papper än, och nu är den stor haha. Vill med skriva in hennes namn och fot som sagt.

2011-10-16 @ 17:36:33
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej! Den var helt okej, vi fick typ bara se på film och disskutera om den! :-) Du missade inge speciellt. Det var om trotts.



Nu på onsdag är det stängt p.g.a utbildning typ! Kram

2011-10-17 @ 11:46:32
URL: http://thisispernilla.blogg.se/
Postat av: Cicci

ålidhem belv det, helt perfekt på bottenvåningen :)

kom gärna och hälsa på i mitten på december :)

2011-10-19 @ 11:06:11
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto