Hålla undan hemma med en bebis på axeln

Ouuff igår hade sötnosen och jag en hemma dag , då det fullkommligt vräkte ner ute, så jag passade då på att tvätta, vika tvätt i sinne, och städa upp inne i tvättrummet, har nog aldrig vart med om så jäkla mkt kläder, kastade hälften som ej andvänds, och har kommit underfund med nu att jag har för liten garderob , suck, så om någon är intresserad av klänningar i mängder så hojta till, kanske skulle haft en bloppis lr liknande ;)
har även ett Babyskydd , amningskudde, bellybandit och en babybjörn bärsele till salu ;)

Måste ju säga att det är ju en utmaning att städa och hålla undan hemma när man har en liten som vill underhållas hela tiden , svårt , så att inte hela hemmet förfaller..
men det gick ju sådär iaf , hann ju lite igår , iof inge vidare bättre väder i dag men..

Packa igen i morgon för vi åker upp över till finland över helgen , vilket blir mys :)

provade i morse en liten vintermössa på lillplutten , haha den var ju för söt ;)





Postat av: Lina

Åh jo det hade varit jätte häftigt har dock inte frågat, vet inte om de tycker att man ska betala då. Men jag kan faktiskt höra med Andreas om han skulle vara intresserad av något sånt ska dit den 27 på en sminkplåtning.



Om inte annat så hade jag tänkt boka tid i vinter hos Andreas om han kommer med sådana erbjudande igen med 349 kr för fotning och en förstoring och sen får man köpa fler bilder om man vill till ordinarie pris. Har några familjebilder från när Alvis är 3 månade som vi köpte hos honom när han invigde sin nya lokal. :)



Hoppas allt är toppen med er! Kramar

2011-09-14 @ 21:24:46
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto