sjukling

Har en liten kille som är sjuk här hemma.. eller för att nämna 2 st.. karln och lilleplutt..
tycker dock mer synd om min lilla älskling som inte alls borde få bli sjuk när man är så liten :/
han hostar och snorar, har feber och säkert ont i halsen med eftersom han är lite kass på att äta , men man får hålla järnkoll hela tiden och försöka i många små mängder och med vatten, men i dag så har han mest vart grinig sovit och kinkig, men efter ett bad med pappsen och lite välling så låg han i min famn i 2 timmar tills vi la oss i sängen och bara gosade och hans somnade..

'''''''''''''
I skrivande stund vaknar han och hostar :/

''''''

Nu äre natti för min del så man orkar med natten





Postat av: Hilda

Krama lillstackaren från mig!

2011-09-04 @ 22:05:00
URL: http://hildaross.blogg.se/
Postat av: Lena

Usch lät inte roligt det inte :( Stort krya på er!

2011-09-04 @ 23:29:59
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto