Uppdatering av veckan

Glömmer typ alltid bort bloggen hehe, men snabb uppdatering igen då lr :P



Älsklingen som börjar på att vara stor nu snart :-) och han älskar verkligen att bada och plaska , ja gud ja man lär väl inte få göra annat i sommar :P



Min Fina andra hälft och moi :-)




I helgen när vi var barnfria och svängde runt överlllt och handlade som galningar och fixade och donade :-)



FoooD så gött :P



Och baka baka baka inför det stundande kalaset på söndag , för vem fyller inte år då om inte Lilla Neo :-)

Ja det är väl lite vad jag haft för mig , förutom att jag jobbar varjedag nu , fast bara förmiddagar då neo itne fick dagis som vi hade hoppats på , men den sista augusti börjar han ist och på det dagiset vi faktiskt ville .-) så det känns ju iaf skönt att det är ordnat , då kan man kanske försöka på ordning på sin egen vardag och jobba heltid istället .


men denna veckan kommer enbart att bestå av att städa och dona inför pluttens kalas, så det blir nog skojjigt , shit vad tiden går så himla fort, man tycker den där bebis tiden bara sprang förbi man knappt kommer ihåg vad man gjort , allt känns som en dimma ^^^

Hoppas ni haft en bra start på veckan iaf , och snart kommer kanske värmen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto