Alla <3 Dag

Alla ♥ dag i dag ;)

Tycker iof att det är ett himla jippo det där, men visst vissa karlar behöver en spark i baken någon gång och faktiskt göra nått fint för oss girls ;)

Iaf så har det vart en mysig dag med kanon fint väder och har gosat med min lilla sötnos hela dan,
och när min karl kom hem till middagen så fick jag mig ett litet fint paket :)

Riktigt gulligt och han är verkligen guld värd och världens bästa pappa för neo .

Vi älskar dig <3



Postat av: Nina Johansson

Men vad fint :), själv fick jag allt mig en ros, och den gjorde mig varm ända in i själen. Ja de var ju synd att du inte såg detta :). Blir så mycket roligare att gå och snacka skit än att gå ensamen, då Penny ändå bara vill sova hihi.

2012-02-14 @ 22:06:54
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto