Att ta sig ut ..

Vilken dag ... åhh i dag har jag inte haft världens bästa stubin må jag säga.. att klä på en bångstyrig unge då man vill ut i solen och enbart ta en promenad kan ta uppemot en timma jisses.. skrik grin och gnäll , ja det var bara början..
in sedan och handla på coop.. skulle inte handla mkt alls men gud ja slutar alltid med att man plockar i det ena med det tredje..

kommer hem och har ett ton av disk.. ett helt berg.. den där jäkla diskmaskinen har ju totalt gett upp, så karln ställde sig snällt och diskade i 1,5 timma haha

Blev inget fingerfärg lekande i dag så vi tar det i morgon istället med nina och maria med kids :) så vi får väl se vad för fint skapande det blir i morgon ;)

Nä nu skall jag kasta mig i soffan för nu har jag såå ont i magen av tacosen gahh

ja God natt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto