Klackarna i taket

Igår var en skön dag med lite äreenden på stan i snöyran och annat, på kvällen så for jag och mamma hilda ut på krogen en sväng , var såå himla längesedan och vi hade riktit skoj måste jag säga, fötterna värker i dag som tusan , iof inte det optimalaste att springa i högklackat ute i denna snön , men vad gör det då man hade hur skoj som helst :P



Och i dag är vi barnfria och har absolut ingen aning om vad vi skall göra.. bio?,Middag ute?, eller bara vara hemma.. ja vi ser väl vad vi hittar på :-)'

Och JO jag klippte ju btw av mig håret i torsdags :P as less på mitt hår så nu har jag aningen kortare hår :-)



Postat av: Nina Johansson

Haha de är helt otroligt att jag aldrig glömt mig själv. Glömmer alltid nått :P.

2012-02-27 @ 14:11:34
URL: http://ninakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto