sol ute sol i sinne

Efter en helg som har senderats innomhus mest hela tiden tack vare den där jäkla snöstormen så äntligen i dag hostar vi inte lika mkt och känner oss pigga , ja iaf lite piggare ch det är sol ute så i dag skall vi ta oss en tripp ner på stan och kika om vi kan hitta nått kul och om inte annat en ny mössa till neo då han vuxit ur de andra.

Och det är så himla roligt nu när neo börjar visa sådan framsetg varjedag , nu kan jag med säkerhet säga att min lilla plutt som inte är så liten längre utan faktiskt ett barn snart går, han tar små steg för varjedag helt själv och överaskar en och även sig själv han står upp och reser sig själv från golvet utan något stöd , han är så himla duktig , han ställer sig upp i sängen och håller upp händerna och hoppar!?? haha ja han är för go han , så nu tror jag inte det är länge kvar tills han stapplar sig fram sötnosen :-)

Nu sover dock lilleman och jag skall försöka hinna klä mig osv innan och sedan UT I SOLEN :)

Hoppas ni får en underbar dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto