spa helg

Äntligen eller..
ja jag vet inte men neo är friskare och piggare och sitt vanliga jag igen dock med lite hosta ibland..
uschh vad det har vart kämpigt nu när han vart så dålig med 41 graders feber i över 5 dagar, läkaren gissade på femte sjukan , men jag gissar på att han haft scharlaknsfeber då han såg ut som en liten prickigkorv.. stackaren :/
men NU hoppas jag vi slipper lite förkylningar på ett bra tag huvva ta i trä..

Annars hade karln och jag en mysig helg tillsammans på spa då min mamma var barnvakt :)
Var så skönt och vem behöver inte lite avkoppling , det borde fler unna sig för det är riktigt mysigt och kostar heller inte skjortan .



Saltvattengrottan där man flyter oavsett om man vill eller ej ;)

Annars en kanon skön helg
som slutade hos min pappa och en riktigt god kalkonmiddag :)TACK <3










Postat av: Emma

Vilka fina bilder, Neo är väldigt söt :-) Härligt med spa!



Ja alltså dessa mobiltelefoner..haha! Inga billiga leksaker direkt, tv dosan är iofs. också en favorit.

2012-02-14 @ 10:23:20
URL: http://emmanordstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto