Busplaneten

Japp i dag vi var ett gäng mamis som åkte till Busplaneten eftersom alla ville slippa bacill öppna förskolan haha ja eller det var ju iaf roligare på busis än öf och lite mer yta att röra sig på ;)
Var skoj att fara dit så där lär man ju åka fler ggr.
efter busplaneten åkte vi hem och jag tänkte powernapa som neo men han sov i 4 timmar och ja jag satt o pratade med en gammal vän i ett bra tag ;)

Bild? Yes ;)


Karln tillsammans med neo och sakarias "marias söta lilla kille" :-)

sedan var det bara till att göra middag till oss och självklart skall ju neo äta det vi äter så , ja det såg ju ut som en krigszon i köket och i ansiktet på honom.. inte för att det är första gången men de skall ju lära sig någon gång lr :P



Postat av: Nina Johansson

Kul att du kom, dock han vi inte prata så mycket :). Men Sakarias blev nog glad med en stor killkimpis :).

2012-02-01 @ 00:04:20
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Emmy

Tack för tipset om stolen, den såg ju inte alls så dum ut :-) Får nog kolla närmare på en sådan, när byte ni till den? Hur gamal var han menar jag?



Låter som ni hade det skoj på Busplaneten! Nästa ggn hakar jag och Theo också med :-) Nu när vi äntligt är av med magsjukan.

2012-02-02 @ 10:38:18
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto