dagens

I mitt förra inlägg så menade jag inte att dra folk över en och samma kant, naturligtvis inte , klart att alla ungar är snoriga i tid och otid :) sådant man får leva med :-)

Men iaf gahh får inte bukt på neo , han ser ju pigg ut mellan varven och är glad och tjoar, men vägrar att äta!?? han kan få i sig några små skedar pure lr liknande men i dag så har han inte ätit nått, total vägrar.. hmm
så nu skall jag hem och exprimentera lite i kalla saker så som glass och liknande..
stackaren har säkert ont i halsen..

skulle egentligen iväg och träna i dag men har haft sjukaste och har huvudvärk än.. gahh känner mig som en zombie så skall bara vila o gosa och försöka få i plutten mat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto