Under veckan

gahh vilken dag alltså..
vaknade i morse av att de var nån jäkel o drog i dörren i morse feg som jag är vågar jag inte gå upp o kika de den människan varken plingade lr knackade först utan enbart kännde på dörren om och om igen.. suck..
ajja nån timma senare när vi skall ner till stan så går vi ner på parkeringen och vad får vi då syn på jo DETTA!!!!



DÅ har nån jävel snott alla våra DÄCK!?
WHAT?
så ja där står bilfan utan däck o fälgar.. usck ja de hade ju lämnat kvar domkraften wiho ..
repat halva bilen o grejjat på..

men men tur det löser sig på ett elller annat sätt..

Annars har veckan vart bra ,

vi har ...
åkt pulka på bräntis



Och vi har slagit oss för att någon vill lära sig att gå eller ja han går lte smått och då kan det se ut såhär..



Stackaren♥

Vi har oxå fått en suuuuper fin One pice av mormor



pappsen och neo har myst och gosat varjekväll till fåret shaun ;=)



och sist men inte minst har vi blivit bjudna på go middag hos både neos farmor och farfar och hos ett par vänner :)





och i morgon är det Fredagen den 13:e och karln fyller år wii ♥





Postat av: Nina Johansson

Men va? Fan vad sjukt, någon kanske visste vart ni bodde, kolla om ni var hemma. Och då ni "inte" var de passar de på att ta era däck. Helt galet. Händer de mycket skit på Ersboda?



2012-01-16 @ 13:39:15
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Nina Johansson

Men fasen vad drygt. Men va fasen var helt säker på att ni bodde på Ersboda :).

Dukan dieten , hur värt som helst. :)

2012-01-17 @ 18:18:53
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Nina Johansson

Jag gick ner 4,5 kanske den första 10 dagarna. Sen så så gick jag inte ner, tydligen åt jag för lite. Men nu äter jag mer. Jag äter kött, vilket kött som helst. Kollar de billigaste och steker, sen i ugnen. Fisk ,tonfisk... och sen hade jag minikeso till allt. sen kan man ju göra ägg röra ja de finns en del. fil, och havrekli och linfrön får man äta. Alla lättare sorters mejeriprodukter. Jag äter nu sallad till mitt protin och keso m,m. Tycker de blir bra. läs om de olika faserna, nu får jag äta med sallad men ska äta typ 5 dagar med sallad och 5 dagar bara protin och lättare mejeriprodukter. Jag fuskar lite och käkar bullens korv haha en hel burk... tycker de är så gott.. men man kanske inte ska äta korvar men de gör jag ändå. då de är lite fetare. Men ja jag kör lite eget, men utgår från va de säger i dukan :). finns sen massa bra recept på bröd och annat som man kan äta till :). sorry om de blev konstigt skrivet men min dator hoppar helatiden :S.

2012-01-18 @ 16:43:22
URL: http://ninakarolina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Detsamma!! Bilderna jag tog på Sofi och Neo vart riktigt suddiga :-( tråkigt nog! Kommer ni imorgon på föräldrautbildningen?

2012-01-18 @ 18:29:36
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto