Paket

Finally fick jag hem mitt paket fyllt av underkläds godis :P
Jag beställde ju ett paket ifrån Victorias secret den 28 dec och det stod att det skulle ta 30 dar att få hem det , shit tänkte jag fan vad drygt att vänta så länge , men men
i dag så kom det 15 dar senare kanon bra .

Några undrade vad tullen gick på och det är ju alltid svårt att veta i förväg , men jag betalade 348:- för det nu när jag hämtade ut det och då beställde jag för ca 150 dollar, storlekarna var verkligen jätte bra och passade perfekt,
man skall vara lite noga o mäta om man beställde bh osv.

men det var verkligen lika snyggt om inte bättre än på bilderna , kvaliten kan jag inte sga nått om än men jag tvivlar inte :)










Lite av de jag beställde




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto