veckan som gått 2

ojj man hinner verkligen inte med att blogga känner jag , man skall ha ögon i nacken precis hela tiden och den lilla lediga tid man har på kvällen efter 20  spenderar jag inte vid dator ;)
Men iaf vi har hunnit med mycket sedan sist iaf ,
Karln fyllde år , vilket var verkligen jätte skoj och tack till alla de som gjorde kvällen minnesvärd det var verkligen super kul :-)

öppna förskolan har vi oxå varit och busat på så numera får det bli det varjevecka ett par dagar så min lilla duracellkanin får leka haha..

ja vi har lekat i mängder, busat , åkt pulka skottat mängder med snö .. tar det aldrig slut!? , shoppa lite vårnytt osv

och i dag skall vi iväg på Leos Lekland och leka med ett par andra ungar och givetvis mammor;)

Bilder?
Mjah jag kanske har några på lager :)



Busungen som är såå duktig och igår stod han helt själv utan stöd :-)




Kiddsen på ÖF  * skall skicka bilderna till er andra * :)



Bästa köpet på ett tag , luktar gudomligt och vaxet går att använda som massageolja :)



FFrisserad haha



Lyx frukost ala Neo



Och lite party förra helgen ;)


Postat av: Johannaty

haha :) Det blir nog inget norlland

2012-01-22 @ 10:33:59
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto