Bra natt !!!

Hade så tråkigt i går morse och bestämde mig för att ta tåget ner igårmorse till mammsen , sjukt snabbt och smidigt nuförtiden..

så nu är jag kvar här och antingen åker jag hem i dag lr i morgon.. får se..
Karln jobbar ju ändå så det gör ju inget att man är här...

Neo har ju sovit så jämorns kasst i typ 1m5 vecka men när man är borta så sover han plötsligt skitbra!?? så jag tackar jag , sova en hel natt behöver jag , för det tycker man ju att han borde göra vid detta laget.

Omväxling kanske är bra trots allt.. både för mig och lillskiten för sömn är nått vi behöver spec JAG ;)

<3

Postat av: Pernilla

Men det är ändå inte så långt borta..så fort man vet av det så är det nära :-) Det går ju så fort..hehe



Skönt att han sovit bra! Hoppas bara det fortsätter så ;-)

2012-03-03 @ 11:34:20
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



















      © Maria Risto